الینا خانم ناناز ماالینا خانم ناناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
مامان فاطمهمامان فاطمه، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

نی نی مامان و بابا

1.سلام دختر گلم

1393/6/29 17:40
نویسنده : مامان فاطمه
121 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم.امروز که تصمیم گرفتم روزای باهم بودنمون رو ثبت کنم شما 28 هفته و 2 روزه که تو دلم قدم گذاشتی و زندگیمون رو خوشرنگ تر کردی.راجبه اسمت باید بگم که ما هنوز اسم قشنگ شما رو انتخاب نکردیم و همچنان دنبال یه اسم خوب برا شماییم.

عزیزم میدونم یکمی دیر شروع کردم به ثبت خاطراتمون اما سعی میکنم تا قبل از به دنیا اومدنت جبران کنم تا همیشه این روزا رو یادم بمونه.

دوستت داریم از خدا میخوایم که مواظبت باشه و به موقع زمینیت کنه...

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ساعت نیک
29 شهریور 93 22:24
انشالله که به سلامتی و دل خوش دنیا بیاد. مشتری خودمونه.
مامان مریم
30 شهریور 93 11:25
وبلاگ گل دخترت مبارک باشه فاطمه جون
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون مریم جون
مهناز
25 مهر 93 20:18
واااااااااااااای عزیزم )))