الینا خانم ناناز ماالینا خانم ناناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
بابا امیربابا امیر، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
مامان فاطمهمامان فاطمه، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

نی نی مامان و بابا

2.تدارکات ورود شما

1393/7/1 12:05
نویسنده : مامان فاطمه
260 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به جوجه کوچولوی من.از تکونای محکمت مشخصه که خدا روشکر حالت خوبه خوبه.

خوشگلم پریروز خاله های بابا اومده بودن خونمون،آخه از وقتی اومدیم خونه خودمون من حالم خوب نبوده( بخاطر مهمون کوچولویی که تو دلم اومده بود یکم مریض شده بودم )، واسه همونم تا پریروز فرصت نکرده بودن بیان دیدن خونمون.مامان مهری و مامان جون هم اومده بودن اینجا.بعد از رفتن مهمونا و اومدن بابا جهانگیر و بابایی و باباجون همه دست بکار شدن و یه جابجایی کلی روی وسایل خونه دادن و جا واسه آوردن وسایل شما باز کردن.

منم یکمی درد داشتم از شب قبلش، اونشب بازم درد و انقباض زیاد داشتم، دیروز رفتیم پیش دکترمون.آقای دکترهم مقدار دارویی که برای جلوگیری از زود بدنیا اومدن شما بود رو زیاد کردن و تو کل روز پخشش کردن. بعدش از اونجا رفتیم خونه عمو علی، مانی امسال کلاس اوله و همش بحث سر امروز و مدرسه رفتن و این چیزا بود.

زن عمو میگف انگار همین دیروز بود مانی رو برده بودم تو شش ماهگی که موهاشو آرایشگر یکم مرتب کنه میگف دیروز دوباره برده بودنش پیش همون آرایشگره که از اول همیشه میبرنش واسه مرتب کردن موهاش برا مدرسه،زن عمو بغضش گرفته بود...شمام یروزی قراره بری مدرسه، بعدشم کم کم بزرگ شی و از پیش ما بری واسه زندگ خودت،غصه میخورم بهش که فک میکنم :(

مامانی بابایی خیلی دوسمون داره، با اینکه کارش سخته و وقتی از سرکار میاد خیییییلی خستس اما همش هوامونو داره.چن شب پیش که حالم بد شده بود و درد داشتم، میدیدم که هی چرتش میگیره اما همش هرکاری میکرد تا ما آروم شیم و بخوابیم.تا صبم هروقت تکون میخوردم بیدار میشد.خلاصه که باید این روزا رو یادمون باشه.

مواظب خودت باش دختر گلیم :*

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان سارا
1 مهر 93 13:29
سلام عزیزم من صورتم ورمش زیاد بود دکتر واسم آزمایش پروتئین و کراتین ادرار نوشت که فهمیدم پروتئین ادرارم بالاست
مامان فاطمه
پاسخ
منم تپش قلب و تنگی نفس داشتم،گفتن میتونه پروتئین ادرارت بالا باشه، آزمایش دادم بالا بود،البته 4% همش!دکترمم گف گوشت قرمز و تخم مرغ نخور فقط،دارو هم نداد شما دارومیخوری براش؟
مامان سارا
2 مهر 93 15:31
سلام عزیزم دکتر به من دارو نداد فقط گفت استراحت کنم و نمک نخورم. امروز هم باید برم دکتر نوبت دارم.
مامان فاطمه
پاسخ
آها.ممنون ایشالا که برطرف میشه، ایشالا نی نیت صحیح و سالم بدنیا میاد
مهناز
25 مهر 93 20:20
اوخی دختره پس ^_^ اره منم خوبه حالم همه چی خوبه ایشاله زود نی نیت به دنیا بیاد ^_^ بیارش دانشگاه